Аршалы "Светлячок"балабақшасы МКҚК
санаторлық топтың тәрбиешісі Сарвета л. с.
"Қозғалыс-бұл өмір"
Балабақшаның міндеті-балалардың физикалық және психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту , олардың физикалық дамуы. Балалардың физикалық белсенділігі әртүрлі формаларда көрінеді: дене шынықтыру және Музыка сабақтары ашық ойындар , динамикалық үзілістер , дене шынықтыру және мерекелер , денсаулық күндері және т. б.
Мен сіздердің назарларыңызға менің оқушыларыммен жұмыс жасауда қолданатын гимнастиканың әртүрлі түрлерін ұсынғым келеді.
Таңғы гимнастика. Дененің жалпы тонусын жоғарылату үшін ұйқыдан кейін орындалатын физикалық жаттығулар жиынтығы . Жаттығу бұлшықет жүйесін нығайтады және дамытады , өмірлік белсенділік пен еңбекке қабілеттілікті арттырады , дененің қатаюына ықпал етеді .
Күн сайын таңертеңгі гимнастиканы өткіземіз, зарядтау ұзақтығы 8-12 мин , таңертеңгі гимнастика кешендері жасалды. Логоритмика элементтері бар гимнастика өте пайдалы , балаларды көркем гимнастика да қызықтырады.
Ритмикалық гимнастика-музыкалық-ритмикалық жаттығулардың кешені, мақсаты-ырғақ сезімін дамыту, адамның жүйке және бұлшықет белсенділігі арасындағы үйлестіруді дамыту, баланың физикалық және психологиялық жағдайына оң әсер етеді.
Артикуляциялық гимнастика. Оның мақсаты – дыбыстарды дұрыс айту үшін қажетті артикуляциялық аппарат мүшелерінің толық қимылдары мен белгілі бір позицияларын дамыту. Балабақшада артикуляциялық гимнастика күн сайын өткізіледі. Көбінесе бұл кешенге қолдың ұсақ моторикасын , саусақ гимнастикасын дамытуға арналған жаттығулар кіреді.
Логоритмика . Біз логоритмиканы күн сайын ыңғайлы уақытта , жеке кешен ретінде және сөйлеуді дамыту сабақтарына , сондай-ақ дене шынықтыру сабағы ретінде басқа сабақтарға қосатын ойын жаттығулары ретінде өткіземіз. Сөйлеу ырғағы, ең алдымен өлеңдер , питомниктер , динамикалық үйлестіруді , жалпы және ұсақ моториканы жетілдіруге ықпал етеді, есте сақтау процесін жеңілдетеді. Поэтикалық ырғақты сөйлеудің көмегімен сөйлеудің дұрыс қарқыны , тыныс алу ырғағы дамиды , сөйлеу есту қабілеті, сөйлеу және мотор жады дамиды. Баланың моторикасы неғұрлым жоғары болса , оның сөйлеуі соғұрлым қарқынды дамитыны белгілі : қимылдардың қалыптасуы сөйлеудің қатысуымен жүреді.
Саусақ гимнастикасы - бұл саусақтардың көмегімен кез-келген рифмалық әңгімелер мен ертегілерді сахналау. Саусақ гимнастикасы балалар саусақтарының қозғалуына және тырнақтарды, ілгектерді , нүктелерді және, әрине, сөздерді жазуға көмектеседі.
Тыныс алу жаттығулары балаларды қатайтуда және сауықтыруда үлкен рөл атқарады. Біз таңертеңгі гимнастика процесінде , дене шынықтыру сабақтарында, сөйлеуді дамыту сабақтарында тыныс алу жаттығуларын жүргіземіз. Баланың дұрыс, әдемі сөйлеуді үйренуі үшін оған сөйлеу тынысын үйрету керек. Сөйлеу тынысы-дыбыстық сөйлеудің негізі, дыбыстар мен дауыстың пайда болу көзі.
Психогимнастика мүмкін, әр топта шамадан тыс шаршау, сарқылу , тыныштық , ыстық мінез ,ашуланшақтық, оқшаулану бар балалар бар. Дәл осы балалар психогимнастиканың көмегіне жүгінеді. Психогимнастика-бұл баланың психикасының әртүрлі аспектілерін дамытуға және түзетуге бағытталған арнайы ойындар , жаттығулар , эскиздер.
Музыкалық-динамикалық үзіліс. Кез келген занятие с детьми қамтуы тиіс физкультминутку немесе динамикалық үзіліс . Динамикалық үзіліс немесе оны физикалық минут деп те атайды, бұл сабақ арасында қысқа музыкалық жылыну . Егер мұғалім балаларда жинақталған шаршауды алып тастап, балалардың назарын аударып, олардың жұмысын жақсартуы керек болса.
Ұйқыдан кейінгі Гимнастика. Ұйқыдан кейінгі Гимнастика күн сайын өткізіледі , оның мақсаты балалардың көңіл-күйі мен бұлшықет тонусын көтеру . Гимнастика төсек жаттығуларынан басталады , содан кейін түзету жаттығулары өткізіледі, гимнастика ойынмен аяқталады.