"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Аршалы  кентінің  "Светлячок" балабақшасы"  мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие " Детский сад "Светлячок" поселка Аршалы  при отделе образования по  Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балабақшада қашықтықтан оқыту

10.06.2020

Циклограмма 11 мамырдан 15 мамырға дейін
Тақырыбы " мен-өне»
Күн тәртібі уақыты дүйсенбі сейсенбі сәрсенбі бейсенбі жұма
Балаларды қабылдау.
Ата-аналармен әңгіме

Ойындар
және т.б.). Балалармен әңгімелесу.

 

Таңғы гимнастика
5 минут
8.00-9.00 балаларды таңғы қабылдау, тілектестік атмосфера құру.
Ата-аналармен жеке әңгімелесу.
Табиғат күнтізбесімен жұмыс: ауа-райының жағдайын, апта күнін белгілеу.
Балалар фотосуреттерді қарайды. Фотосуретте кім көресіз? Сіз өзіңізді білдіңіз бе? Мұнда сіз қандай? Сізде қандай киім бар?
Ал ересектерде киім аз ма? Ересектер балалардан немен ерекшеленеді? Жалпы бұл балалар? Ал ересектер мұны істейді ме?
Ал сіз ересектер немесе балалар? Сіз балаларыңызды қалай ойладыңыз? Неге ересектер жұмысқа барады?
Курочка-хохлатка " ойыны»
"Балабақшадағы балалар" суреттер (суреттер) бойынша әңгіме мәтініне сәйкес әрекеттерді орындауға үйрету. Олар не ойнайды? Олар қалай ойнайды? Балабақшада не істейсің? Балабақшада не істеу керек? Сен не умеешь жақсы ма?
Д / и: "пән не үшін»
Мақсаты: сөйлемдегі сөздерді келісу, сылтауды қолдану (ваза, қайшы және т. б.).)

 

Балалар, сіз ойнауды ұнатасыз ба? Қандай ойыншықтармен ойнауды ұнатасыз? Көптеген ойыншықтар әр түрлі: үлкен және кішкентай, түрлі-түсті. Ұлдар қандай ойыншықтармен ойнайды? Қыздар қандай ойыншықтармен ойнайды?
Матадан және теріден тігілген ойыншықтарды көрсетіңіз. Бұл жұмсақ ойыншықтар. Ал допты неден жасады? Қуыршақ? Пирамида? барлық ойыншықтар балалар үшін ересектермен жасалған, оларды сақтау керек, содан кейін олар ұзақ уақытқа жаңа және әдемі болып қалады. Терезені қараңыз. Көктем аулада. Біздің учаске күн сайын жақсы. Сіз қалай ойлайсыз. Неліктен? Неліктен? Бүгін мен біздің учаскеге келдім және осы заттарды көрдім. Мынау не? Қыста аула сыпырушы не істеді? көктемде аулаушы учаскеде не істейді? Оған қандай заттар көмектеседі? Ол подметает? Қоқыстарды қалай кеседі? Балабақшада тағы кім жұмыс істейді? Оларға жұмыс істеу үшін қандай заттар қажет?
Д / и: "кімге, не үшін қажет»
Мақсаты: логикалық ойлау элементтерін дамыту теледидарды жиі көресің? Ал сен не көргенді ұнатасың?
Бұл кім мультфильмдердің кейіпкерлерін біл? Аты? Олармен әрі қарай не болғанын айтшы?
Бұл кейіпкердің мультфильмі қалай аталады? Сіз ең алдымен қандай мультфильмді ұнатасыз? Неліктен?
Д / и: "сурет салу және іздеу»
Мақсаты? Бір бөліктен тұтас құрастыруға, есте сақтау қабілетін, ойлау қабілетін дамытуға үйрету
1 "Фигуралар"Ойыны. Колоннада бір-бірден жүру, жүру және лақтыру. Тәрбиешінің сигналына (бубенге соққы) барлығы команда тұрып қалған жерде тоқтайды және қандай да бір позаны қабылдайды. Тәрбиеші ең сәтті фигураларды атап өтеді.
Заттарсыз жаттығулар. №1 таңертеңгі гимнастика картотекасы.
Таңғы ас. 9.00 –
9.15" таңғы асқа үстелдерді қою " мақсаты: 4-ке дейін есептеу дағдысын пысықтау; берілген формада және өлшемде (жапсырумен) ыдыс-аяқтарды табу;
сәйкестік (орнату) дағдысы "сонша... осынша и...".
Ойындар, сабаққа дайындық.
(АЕҚ) 9.15 –
9. 30 балаларды ОЖСБ-ға дайындау үшін шағын қозғалғыштықты ойындар мен ойын жаттығулары.
"Сиқырлы сөз" жүргізуші әр түрлі қозғалыстарды көрсетеді және ойыншыларға: "қолды көтеріңіз, тұрыңыз, отырыңыз, мұрынына тұрыңыз, орнында қадамдарыңыз" және т.б. сөздермен жүгінеді. Кімде-кім
қателесіп, ойыннан шығады. "Біздің сүйікті балабақша" тақырыбына суреттер, иллюстрациялар қарастыру. Әңгіме өткізілді. "Ұқыпты бол" балалар шеңбер құрады. Тәрбиеші еркін түрде доп лақтырады. Допты ұстап алған адам таза, ұқыпты болуға, өзін бақылауға көмектесетін затты атайды. Ойын: "дауыспен ойла»
Мақсаты: балалардың есту қабілеті мен төзімділігінің дамуына ықпал ету. Оқу орнына эмоционалдық көтерілу және көңіл көтеру
"Зеваканың" қызметі Балалар шеңбер құрып, бір-бірімен бірге жүреді.
Жүргізуші сигналы бойынша: "Тоқта!"тоқтайды, алақанға төрт рет құлайды, 180° бұрылады және кері қарай қозғалысты бастайды. Қате жасаған ойыннан шығады.
Оқу қызметін (ОУД) кесте бойынша ұйымдастыру 9.30-11.25 дейін 1.Тіл дамыту. Скворцы ұшып келді! Мақсаты: балалардың сөздік қорын толықтыру. сөздерді сын есімдермен байланыстыра білуді бекіту. Р-Л. дыбыстарының дұрыс айтылуын нақтылау және бекіту Р-Л. дыбыстарын ажыратуға арналған жаттығулар көмегімен балалардың есту қабылдауын жетілдіру.
2. Қазақ тілі. Көктем. Күз. Мақсаты: Балаларға түс атауларын үйрету. Балалардың танымдық білімдерін кеңейту.достыққа тәрбиелеу.
3.Дене шынықтыру. Аулаумен және сендірумен жүгіру. Мақсаты: заттардың арасындағы қозғалыс бағытын өзгертумен жүруді үйрету. Колонналарға сапқа тұрғызу, солға, солға бұрылу орнында оңға. Қайық жүгіру. Аулаумен және сендірумен жүгіру. Музыкаға сәйкес жүру қадамдар бірге мақта. Қапты себетке лақтыру, қозғалмалы, секіргіш арқылы секіру. "Ласточка"жаттығуын орындауға үйрету. Жаттығу, вис тұрып, арқанды басымен басып алу. Переползать арқылы кедергі және подлезание астында дугу кетпей қолмен еденнен. 1.Математика. Таразы. Мақсаты: таразы арқылы өлшеу үдерісімен таныстыру.
2.Ағылшын тілі. Review (Clothes) менің бөлме тақырыбы бойынша зерттелген материалды қайталау. Осы тақырып бойынша бекіту.
3.Музыка. Мақсаты: балалардың қазақ халық аспаптары туралы түсініктерін кеңейту және нақтылау.
4.Сурет салу. Мақсаты: Ұлы Отан соғысы жылдарында өз Отанын қорғауға тұрған халықтың ерліктері туралы түсініктерін қалыптастыру.
Жұмыста қолданылатын әр түрлі материалдардың қасиеттерін бекіту: акварель және балауыз борлары.
Үздіксіз желілерді жүргізу дағдысын меңгеру, еркін және берілген бағытта қолдың еркін қозғалысына қол жеткізу.
Композициялық дағдыларды, кеңістіктік түсініктерді дамыту: суретте басты және екінші дәрежелі етіп бөлу.


1. Сауатты оқыту. Біз не үйрендік. Мақсаты: сөздерді буынға бөлуде (бір қабатты, екі қабатты, үш қабатты және төрт қабатты) балаларды жаттықтыру; дыбыстың орнын анықтай білуде балаларды жаттықтыру; сөздің дыбысын ажыратып, айтуды бекіту; сөздегі әріптердің санын анықтай білуді үйрету.
2. Қоршаған ортамен танысу. "Біз табиғат достарымыз"викторинасы. Мақсаты: балалардың табиғат туралы білімдерін бекіту, табиғат дарындары және олардың адам, өсімдіктер мен жануарлар өмірі үшін маңызы туралы ақпарат беру.
3. Дене шынықтыру. Мақсаты: тепе-теңдікті сақтай отырып, қолын басымен ұстап жүру. Колоннадан бір-бірден төрт колоннаға қайта сапқа тұрғызу. Қашықтықтан жүгіру. Музыкаға сәйкес би қимылдарын ойлап табу және орындау. Көлбеу тақтай бойымен жиектерді күзетіп жүруге үйрету. Баспалдақтың бүйіріне қойылған рейкалар арасында өту. Қатарға қойылған таяқтар арқылы секіру


1.Көркем әдебиет кеші "Встреча с Прекрасной Айсулу". Мақсаты: оқушылардың оқу жылы бойы алған "көркем әдебиет" білім беру циклі бойынша білімдерін жинақтау. Көркем әдебиет шығармаларына қызығушылықты қалыптастыруды жалғастыру. Балаларға білім беру циклінің тұтастығын қабылдауға педагогикалық процеске жан-жақты және нақты өтпелі кейіпкерлерді енгізу арқылы көмектесу: қонаққа келген ертегі достары-тамаша Айсұлу, әдеби шығармалардың кейіпкерлерін. Балалардың негізгі құзыреттіліктерін (коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, Әлеуметтік) іске асыру үшін педагогикалық жағдайларды қамтамасыз ету.
2. Қазақ тілі. Қас. Жас. Мақсаты:
3. Музыка. Музыка мақсаты: музыкалық сабақтарда алған білімдері мен дағдыларын бекіту.


1.Жаратылыстану. Қызыл кітап беттерінде кім тұрады? Мақсаты: Қазақстанның Қызыл кітабына енгізілген жануарлар мен өсімдіктер туралы түсініктерді нақтылау.
Қорық және оның мақсаты туралы білімді қалыптастыру.
Тірі объектіні сипаттай білуді дамыту; зейінді, есте сақтауды дамыту. Туған өлкеге деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу.
2.Мүсіндеу. Құдайдың сиыры мақсаты: табиғи материалды қолдана отырып, Құдайдың сиырын мүсіндеуге үйрету.
Міндеттері: таныс мүсіндеу тәсілдерін бекіту; жәндіктер туралы балалардың білімін байыту; қолдың ұсақ моторикасын, есте сақтау, сөйлеу және эстетикалық қабылдауын дамыту; табиғатқа қамқор болуға тәрбиелеу.
3. Дене шынықтыру. 20-30 метр қашықтыққа жүгіру мақсаты: тепе-теңдікті сақтай отырып, қолын басымен ұстап жүру. Колоннадан бір-бірден төрт колоннаға қайта сапқа тұрғызу. Қашықтықтан жүгіру. Музыкаға сәйкес би қимылдарын ойлап табу және орындау. Көлбеу тақтай бойымен жиектерді күзетіп жүруге үйрету. Баспалдақтың бүйіріне қойылған рейкалар арасында өту. Қатарға қойылған таяқтар арқылы секіру


Серуен. 11.25-12.00 құмырсқа бақылау
Мақсаты: балаларды ең жиі кездесетін жәндіктермен, олардың өмір салтымен, өмір сүру жағдайымен таныстыру. Құмырсқамен таныстыру.
П / и:" өз түсін тап " - кеңістікте бағдарлай білуді қалыптастыру, спектрдің негізгі түстерін ажырату.
"Кочкадан кочкаға" - балалардың алдында алға жылжумен екі аяқпен секіру қабілетін дамыту. Сигнал бойынша әрекет ету, тереңдікке, ұзындыққа, жылдам жүгіруде бір орыннан секіру. Ойнаймыз кетті
Мақсаты: балаларды қоршаған әлем туралы болжауды қалыптастыру. Құм қасиеттерімен таныстыру. Ойын кезінде свер-Стив-Стив-термен ойнай білуді тәрбиелеу.
П/и: "Трамвай" - балалардың өз қозғалыстарын басқа ойыншылардың қимылдарымен келісе отырып, жұптармен қозғалу қабілеттерін дамыту; оларды түстерді тануға және оларға сәйкес қозғалысты өзгертуге үйрету. Ағаштар мен бұталарды бақылау
Мақсаты: бұталар мен ағаштар туралы білімдерін бекіту. Ағаштар мен бұталар арасында ұқсас және әр түрлі белгілерді табуға үйрету. Ағаштар мен бұталарға ұқыпты қарауға үйрету.

Просмотров: 392


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст