"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Аршалы  кентінің  "Светлячок" балабақшасы"  мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие " Детский сад "Светлячок" поселка Аршалы  при отделе образования по  Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Светлячок" б/б орта тобы бойынша есеп"

10.06.2020

Мен, "Здоровячок" санаториялық тобының тәрбиешісі Л. С. Сарвета, мектепке дейінгі мекеменің білім беру бағдарламасын басшылыққа ала отырып, білім беру-тәрбие процесін құрдым.
Топтағы ағымдағы білім беру қызметі келесі білім беру салалары бойынша жүзеге асырылды: "Денсаулық"; "Социум"; "таным"; "Коммуникация"; "Шығармашылық" .
Осы бағыттар бойынша сапалы жұмысты жүзеге асыру үшін өз жұмысында келесі тәрбие құралдары қолданылды:
- ойын;
- театр қызметі;
- еңбек қызметі;
- ересектердің жеке үлгісі;
- табиғат объектілері;
- пәндік әлем;
Жұмыс түрлері:
- сабақ;
- экскурсия;
- ата-аналармен жұмыс;
- балалардың өзіндік қызметі.
Мектепке дейінгі білім беру міндеттерін негізге ала отырып, келесі жұмыстар жүргізілді.
Оқу жылының басында ұлдар мен қыздар арасында өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту үшін тең мүмкіндіктер туды. Топтағы пәндік орта өзгертуге, түзетуге және ең бастысы дамуға қабілетті ашық, тұйықталмаған жүйенің сипаты бар. Дамытушы орта құрудың негізгі принциптерін ескере отырып, ересектер мен балалар арасындағы жеке тұлғаға бағытталған өзара іс-қимыл моделіне сүйене отырып құрылған. Балалар ойыншық пен ойын жабдығына еркін қол жеткізе алады. Топта дидактикалық, үстел ойындары мен оқу құралдары бар, олар педагогикалық тұрғыдан орынды және балалардың жасына сәйкес келеді. Қабылдау бөлмесінде ата-аналарға арналған ақпараты бар стендтер, Денсаулық бұрышы , балабақшадағы күн кестесі мен тәртібі, сондай-ақ үй балаларымен оқуға ұсынылған өлеңдер, тақпақтар іріктелген.
Одан әрі жұмыс ҚР Мемстандартының талаптарын ескере отырып, келесі білім беру салалары бойынша жүргізілді:
Денсаулық " білім саласы»
Мақсаты: балалардың денсаулығын қорғау және келесі міндеттерді шешу арқылы денсаулық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру: балалардың дене және психикалық денсаулығын сақтау және нығайту; мәдени-гигиеналық дағдыларды тәрбиелеу; салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру .
Балалардың денсаулығын сақтау және нығайту, жан-жақты дене дамуы, ағзаны шынықтыру-мекеме қызметінің жетекші бағыттарының бірі, өйткені баланың толыққанды дене дамуы мен денсаулығы – бұл жеке тұлғаны қалыптастырудың негізі.
Сауықтыру бағыты бойынша қызмет келесі компоненттерді қамтиды:
Дене және психологиялық жайлылық үшін жағдай жасау, салауатты өмір салтының негіздерін қалыптастыру, шынықтыру, балалардың гигиеналық нормалары мен дағдыларын қалыптастыру: жуыну, серуендеуден кейін қолдарын жуу және т .б. осы бағыттар бойынша қандай да бір қиындықтар туындаған кезде ата – аналарға қажетті ұсыныстар берді, қосымша консультациялар, балалардың денсаулығын нығайтуға бағытталған іс-шаралар өткізді.
Білім беру саласы "Социум»
Мақсаты: әлеуметтік сипаттағы бастапқы түсініктерді меңгеру және келесі міндеттерді шешу арқылы балаларды әлеуметтік қатынастар жүйесіне қосу: балалардың ойын қызметін дамыту; қарапайым жалпы қабылданған нормалар мен ережелерге құрбыларымен және ересектермен (соның ішінде моральдық) қарым-қатынас жасау; отбасылық, азаматтық, патриоттық сезімдерді қалыптастыру.
Баланың әлеуметтік – жеке саласын дамытуға бағытталған іс-әрекет келесі компоненттерден тұрады: ересектерге құрметпен қарауға тәрбиелеу, әлеуметтік әлемде өзара байланысты меңгеру, ересектердің өмірі туралы түсініктерді қалыптастыру, құрдастарына мейірбандық қарым-қатынас негіздерін қалау, табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу, оң өзін-өзі сезінуді қалыптастыру, балалардың жауапкершілік сезімін тәрбиелеу, патриоттық сезімге тәрбиелеу.
Ересектерге құрметпен қарауды тәрбиелеу. Біз бала үшін еліктеуге үлгі болуға, әрдайым қарым-қатынаста көрсеткен бастамаларына пікір білдіруге, балалардың құрметі мен сеніміне, қызықты ақпарат көзіне қол жеткізуге тырыстық.
Әлеуметтік әлемде өзара байланысты игеру. Этикетті сақтау негіздерін қалыптастырды. Балаларды таныстырды, нормалары мен мінез-құлық қоғамдық орындарда, үйретті ережелеріне айналымы аға.
Ересектердің өмірі туралы түсінік қалыптастыру. Әр түрлі мамандықтар туралы айтып, отбасындағы адам өмірінің ерекшеліктерін, отбасындағы ерлер мен әйелдердің отбасылық рөлін талқылады.
Құрдастарына мейірімді қарым-қатынас негіздерін қалау. Топтың оң бейнесін қалыптастырып, балаларды бір-біріне көмек көрсетуге шақырды. Ата-аналармен ұжымда баланың мінез-құлқын, оның мәртебесін талқылады.
Өзін-өзі дұрыс сезінуді қалыптастыру үшін балаларда өзінің қадір-қасиетін, өз құқықтары мен бостандықтарын ( достарды, ойыншықтарды таңдау құқығы, жеке заттары болу құқығы, өз пікірінің болуы) сезімдерін дамытады.
Патриоттық сезімді тәрбиелеу. Балалар бойында туған табиғатқа, туған үйіне, елдің, өлкенің тарихы мен мәдениетіне деген махаббат тұқымдарын егу және өсіру үшін өз жұмысын құруға тырысты, балаларды Қазақстанның, туған өлкенің, қаланың тарихымен таныстыру. Ол үшін: сабақтар, ойындар, әңгімелер, серуендер, өлеңдер, көркем әдебиет оқу қолданылды.
Балалар балабақшада, көшеде қарапайым мінез-құлық ережелерін сақтауға үйренді, үйде, көлікте қарапайым мінез-құлық дағдылары берілді, балалар қандай да бір жағдайда дұрыс және саналы түрде әрекет етуге үйренді, балалардың ЖҚЕ туралы қарапайым түсініктерін қалыптастырды, дербестікті, жауапкершілікті дамытты.
Балалардың өз денсаулығына қауіпсіз қарым-қатынас бойынша білім деңгейін анықтау үшін әңгімелесулер, бақылаулар қолданылды. Сонымен қатар, балалардағы білім мен ұсыныстарға сүйене отырып, арнайы талқылау жүргізу немесе барабар әдістеме таңдау қажет жұмыс бағыттарын таңдап алды (сабақ, ойын, оқу, мультфильм немесе мақсатты серуендеу). Балалармен жұмысты ұйымдастыра отырып, өлеңдер, жұмбақтар, мақал-мәтелдер, ертегілер, сұрақтар мен тапсырмалар қолданылды.

Білім саласы "Таным»
Мақсаты: балалардың танымдық қызығушылықтарын дамыту, келесі міндеттерді шешу арқылы балалардың интеллектуалдық дамуы: сенсорлық даму; танымдық-зерттеу және өнімді қызметін дамыту; қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру; әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру, балалардың ой-өрісін кеңейту.
Баланың сенсорлық дамуы әр түрлі іс-әрекет түрлерін табысты жүзеге асырудың, әр түрлі қабілеттерін қалыптастырудың кепілі болып табылады. Сондықтан да сенсорлық тәрбие баланың өмірінің барлық кезеңдерінде, ең алдымен қоршаған өмірді тану процестеріне: заттардың, олардың қасиеттері мен қасиеттеріне (пішіні, құрылысы, шамасы, пропорциясы, түсі және т.б.) жоспарлы және жүйелі түрде қосылуы маңызды. Қоршаған әлем алуан түрлі, оны тану түрлі анализаторларды қабылдау процесіне қосуды талап етеді: көру, есту, сезу, иіс сезу, дәм. Мектепке дейінгі жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеу олардың барлық сезім органдарының дамуына ықпал етеді.
В қабылдауды дамыту бойынша жұмыс жүйелі және жүйелі түрде жүзеге асырылды және балалардың тіршілік әрекетінің барлық кезеңдеріне қосылады: режимдік сәттер (жуыну, киіну, таңғы ас, түскі ас және т.б.), ойындар (дидактикалық, қозғалмалы, сюжеттік-рөлдік және т. б.), сабақтар, еңбек қызметі, серуендеу және экскурсиялар. Балалардың сенсорлық және сенсомоторлық тәжірибесін байытатын барлық тәрбие-білім беру процесін өткізді. Балалардың сезімтал тәжірибесін кеңейту олардың жас ерекшелік психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып жүргізіледі. Пәнмен тікелей танысу тірі және қызықты жүзеге асырылуы, балаларда оң эмоционалдық пікір тудыруы тиіс. Қабылдау процесі (қарау, тыңдау) сөзбен сүйемелденуі керек. Тәрбиеші заттар мен құбылыстардың сапасын атайды (музыка көңілді, қайғылы, тыныш, дөңгелек қызыл, тегіс). Балалар, воспринимая заттар мен құбылыстар, бір мезгілде запоминали және ауызша белгілер, олардың қасиеттері.
Өз бетінше әрекет ету, балалармен өз әсерлерімен бөлісуге ұмтылу мадақталды.
Шағын моториканы дамыту үшін саусақты ойындар, оны қабылдау барысында пән бойынша қол қимылдарын қосу, саусақпен столға, алақанға созу қолданылды, саусақты гимнастиканы кеңінен пайдаланды, ауадағы қолдардың қозғалысы т. б. суреттегі заттың формасының жасалуын еліктеді.
Пән әлеміне кіріспе адам ойының қалыптасуы және еңбек қызметінің нәтижесі туралы сияқты пән туралы түсініктерді қалыптастыруды көздейді.
Балаларды қоғамдық өмір құбылыстарымен таныстыру өзекті тақырып адамдардың өмірі мен еңбегі болып табылады.
Табиғат әлеміне баулу негізінде балаға өзін табиғаттың белсенді субъектісі ретінде сезінуге көмек көрсетіледі.
Тапсырмаларды жүзеге асыру балалармен күнделікті қарым-қатынас барысында да, сабақта да жүзеге асырылды, балаларды қоршаған ортаның алуан түрлілігімен таныстырды.
"Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру" бөлімі ойын тапсырмалары мен жаттығулар кешенін, балаларды қарапайым математикаға оқытудың көрнекі-практикалық әдістері мен тәсілдерін қамтиды.
Математикалық даму баланың жас ерекшеліктеріне сәйкес бірқатар түсініктерді, ұғымдарды, қатынастар мен заңдылықтарды (Саны, Саны, тәртібі, теңдік - теңсіздік, бүтін –бөлігі, шамасы-өлшемі және т.б.) меңгеруін болжады. ҚЭМП сабақтарында баланың жеке қасиеттерін, дербестігін, белсенділігін, еркіндігін, көру-кеңістіктік қабылдауын және көру - моторлы координациясын, зейінді, сөйлеуді, есте сақтауды, ойлау қызметін дамыту үшін жағдай жасады. Балалар тапсырмалар мазмұнын талдауға және оларды орындауға, әр әрекетті таңдауды негіздеуге үйренді.
"Жаратылыстану" бөлімінде бөлімнің негізгі міндеттерінің бірі экологиялық мәдениет пен табиғатты қорғау санасын қалыптастыру болып табылады, олардың негізі экология бойынша шынайы білім мен табиғатты қорғауға бағытталған практикалық іскерлікті құрайды. Пәндік шеңбер. Қоғамдық өмірдің құбылыстары.
Табиғи орта. Балабақшаның орта тобында экологиялық тәрбие .


Коммуникация " білім беру саласы»

Просмотров: 380


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст